13 september, 2005

kräk och kåren i trepunktsperspektiv

Nu börjar det bli lite tjatigt men jag är fortfarande sjuk och
inatt var den värsta natten i mitt liv. Jag kommer att få magsår
om jag ska hosta så jag kräks hela tiden! Petronella i klassen
och jag jämförde jobbiga nätter idag för hon är också sjuk.
Men jag fick vinna för att jag kräks:)
Ikväll är det kåren som gäller! Threser A i klassen
ska dj:a och en (enligt ryktet, söt) singer/songwriter kommer dit.
Lite töntvarning på hans titel men han har säkert inte själv
utnämnt sig själv till det?
Lektonen i skissteknik var värdelös idag. Jag har inte ens lärt
mig rita annat än fyrkantiga objekt (för att itne tala om stolar, Grrrr)
och nu ska vi till nästa vecka rita en ungkarls/kvinnas lya i
trepunktsperspektiv (lite svårare än tvåpunkts) med penttry och
badrum och allt!!! hjälp vad svårt. kommer därför att skjuta upp det
så länge som möjligt...
hej svejas

Inga kommentarer: