14 september, 2005

en grådag


Idag har det INTE blivit mycket gjort. Sov bra inatt och
tyckte att det var lika bra att fortsätta sova när jag
för en gångs skull kunde. Så halv tolv var klockan
innan jag gick upp. Har för första gången handlat mat
sen jag kom upp hit och jag går och tittar i kylen hela
tiden för att njuta av synen. Det bästa av allt är
kräftstjärtarna. Ska aldrig äta dem. Bara titta på dem
och tycka att de är fina!

Den enda planen för kvällen är att se
desperate housewives hos tjejerna på femman.
Får bli en lugn kväll eftersom vi har skola imorrn.


kåren var rolig igår! Tess var grym och vi var glad so
m therese norrland skulle säga! Det var mycket folk
och massor som breakade! Har aldrig känt folk som
kan breaka. På riktigt alltså. Har ett svagt minne av min
storebror på 80-talet, i rosa träningsoverall och uppklippt
hår och med ryckiga handrörelser.
De där singer/songwritern som var där var också grym,
men inte jätteintressant. Jag blir så sugen på att spela när
jag hör andra som vågar!! Tänk att få sitta där på sin pall
med sin gitarr och en mick och bara få ha roligt!!
ska spela lite nu,
hej svejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag sitter bredvid två tjejer och dom är snygg