20 september, 2005

wannabe fotograf

IDAG har jag varit en störig människa hihi!
Har gått och fotograferat hela tiden, mest dåliga bilder, och skrattat åt mina foto-offer, MOOOAHAHAHAHA!! Har dessutom skrattat åt allt annat som vi har sagt idag. Fast Mike var också störig. Satt och kritisserade mina Ellipser. Hmpf!

Ikväll ska vi på födelsedagsfika hos coole-carro, en av våra nollor och vi ska ge henne världens bästa "mina vänner-bok". blir nog mysigt ikväll. Bara jag inte somnar. är jättesömnig. Lägger mig helt för sent om kvällarna. Förstår inte, timmarna mellan 21 och 01 bara försvinner!

Hade skisslektion imorse. Var helt ok för en gångs skull. Vi har lämnat tråkiga rum i perspektiv bakom oss och ska istället göra stilleben till nästa gång. Är snart färdig! Men tyvärr måste jag göra om förra veckans uppgift också:(

Nu har jag inte så mycket mer att skriva...

1 kommentar:

Pytti sa...

timmarna mellan 21-01 är det bästa. alla timmar borde vara mellan 21 och 01 tycker jag. hee då