23 september, 2005

bullar och bowlarama!

Kom precis hem från bästa bowlingkvällen ever!
Dumt nog beställde vi in ett rör med öl, så alla
eventuella stavfel skyller jag på erik. Det var jag,
erik, anna, Elisabet, annika, strikemike, johan och lisa som
ägde bowlinghallen. I alla fall om man pratar ljudvolym.
Vi kan inte hjälpa det, vi blir bara så exalterade av
minsta lilla grej! Första serien gick i alla fall siiitbra!
Andra lite sämre. Skyller allt på erik.

Mamma och pappa har lagt bud på ett hus i malmö.
Blir bra för dem att flytta. Hoppas de får det. Ser jättefint ut!

Imorgon är det herrsittning på kåren, så eftersom jag
är varken man, kille, gosse, gubbe eller svin så får
jag komma först på eftersläppet. Vi ska förfesta hos
Elisabeth på andra sidan min innergård och sen drar
vi till kåren. Vi hoppas att våra kära nollor dyker upp
också. vi saknar dem!

Innan bowlingen ikväll var vi på Fika hos josfine i ettan.
Hon hade verkligen världens godaste vaniljbullar! Åt fyra
stycken och plus alla öl jag drack ser jag helt sjukt gravid ut!

roligt koordinationstest: ställ dig på vänster ben
(om du är högerhänt) och snurra höger fot motsols.
Försök samtidigt skriva en sexa i med höger pekfinger
i din vänstra handflata. Skriv en kommerntar här om du
klarar det! Själv såg jag ut som en kissande hund så
fort jag försökte med sexan...

gokväll

1 kommentar:

SkäggMike sa...

AAHAHAHA!! Kissande hund! *skrattar så att jag håller på att dö* :D

Och du, "lugnt och stilla.."