08 november, 2005

En tisdag

Idag har jag varit på föreläsning med Lasse Frank som sa "och såna saker" typ en miljon gånger. Annars var det en ganska bra föreläsning om kommunikation. Känner att vi har mycket gratis efter att ha läst skrivteknik 3 förra året.

Ikväll är det club Gung på kåren, men blir nog inget med det eftersom jag har 80 kr på kontot och kontaktlinser för 1200 att hämta ut... hur blir det så här?

Har läst färdigt alla rapporter inför duggan. Nu gäller det bara att hitta något att fokusera på också. Hittills har det handlat om vin och navigering. Som för övrigt inte är en bra kombination.

Annars en vanlig dag. Ska försöka orka till sjuksköterskan imorron bitti och kolla mitt blodvärde. Har nog aldrig varit så här trött förut. Har börjat med koffeintabletter igen efter som det finns en gräns för hur mycket kaffe min mage orkar med!

Ida har rymt till stockholm över natten den lyckosten. Vill också ha någonstans att rymma. Men snart bär det av hemåt!

ska till Nellan ikväll och se Desperate Housewives. Hon ska bjuda på morötter!

Det här tycker jag är roligt just nu:

"men guuu, vilken tråkig stämning det blev nu i den här lilla butiken!"

1 kommentar:

Collie sa...

Hej Vilken reklam film kommer den kommentaren som ewa fröling sa guud vilken tråkig stämning....