18 november, 2005

Ingen biok idag heller

Nä nu blir jag så trött. Jag kommer inte att få någon kurslitteratur innan vår tenta om en och en halv vecka. Böckerna har bestämt sig för att stanna någonstans på vägen från england. Fast vem kan klandra dem? Jag skulle inte vilja åka till Eskilstuna första gången jag reste utomlands. Men nu får jag i alla fall låna böcker en timme här, en timme där av klassisarna. Inte så effektiv studieteknik.

Ännu värre: På Bianco säljer de två par skor till priset av ett och jag har inga pengar! Och de har de där guldskorna som jag har tittat på i min storlek (vem vill inte ha guldskor?). Men hade jag haft pengar hade jag ändå varit tvungen att köpa linser eller julklappar eller något annat viktigt. Jag förtjänar antagligen inte skor av guld. Men fina är de!

Ikväll ska vi spela spökboll med ELSA mellan 21 och 24. Ett väldans bra alternativ till att gå på krogen. Det blir spökvolleyboll också fast med mjuk boll. Jag får så ont på händerna av de hårda:(

På tal om ont förresten! Jag och Anna har sjuuuuk träningsvärk efter fysen i onsdags! Jag går som gravid och Anna som en gammal tant. Hela kroppen är stel som en pinne och att gå på toaletten är apjobbigt! Undrar hur det ska gå ikväll...

Inga kommentarer: