09 november, 2005

Grattis!

Idag fyller min Annan år!!! Grattis till henne och kram. Jag och Nellan fick lura iväg henne för att kunna köpa present. Vi köpte...nääää kan jag inte säga än!! Men fiiina är de!

Om ett par timmar ska vi ta en öl och fira henne. Jag och Nellan hade tänkt överraska henne med bio men ack så sent ute vi var, för Coffe-pojkvän hade redan bokat upp henne!

Har köpt pastasallad-ingredienser för att kunna ha matsäck på tåget imorgon.

Fruktansvärt intressant blogg-anteckning det här. Om ni inte redan har dött av spänning så ses vi i helgen alla skåningar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Meh!!! var det därför vi inte kunde se på film, hm!!! Era busar =)
/Anna nyfiken

Johanna sa...

hihi bus på dej annapanna!!

Anonym sa...

Oh, va goa å varma de är!! hihi, tack söto! / annann

Anonym sa...

Jag sitter och skriver om hur en förändrad representation kunnat lösa ett komplicerat problem. Ute i god tid som vanligt!

Visste du att Thomas Pårad har varit med i Hem till byn? Yeah!

Anonym sa...

Great work!
[url=http://hglrkcud.com/xxpv/kxyp.html]My homepage[/url] | [url=http://pzfwklfl.com/enkg/dkyr.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Well done!
My homepage | Please visit