01 juni, 2007

Den första intervjun!

Ojoj! På en dag har jag både fått veta att min mobil faktiskt finns på Stansted och att jag kommer få tillbaka den (för 130 kr)OCH att jag ska på jobbintervju på torsdag! Fast innan det bestämdes var jag grymt otrevlig mot snälla tjejen som ringde mig eftersom jag trodde hon var en försäljare. Bad om ursäkt sen när jag fann mig och fattade vem hon var.

Vill inte berätta för mycket för så sabbar jag det säkert. Hittar väl inte dit eller nåt. Bara att det är i Sthlm och att jag JÄTTEGÄRNA vill ha jobbet. Det eller nåt av de andra två jag sökt på samma företag. Minns inte vad tjänsterna hette. Det blev lite pinsamt när snälla tjejen frågade:)

För övrigt är jag så trött att jag kan spy. Svarta ringar runt ögonen och drämde just knäet i skrivbordet på jobbet. Var tvungen att gå bakom en stund och svära.
Lyckades stoppa en bok som ska till Västerås, bland ALLA böcker som ska vara kvar i Etuna. Detta betydde att jag fick scanna av ALLA dessa böcker innan jag hittade den.

Men ikväll kommer Frebr och helgen blir kul. Ska bara undvika att somna framför ratten när jag hämtar honom.

3 kommentarer:

Pytti sa...

heja Jonk, heja Stockholm! :)))))))))

Anonym sa...

Hoppas på Stockholmsjobb åt Jonk :)

majsan sa...

jag hoppas verkligen att det går bra för dej, men hej, vem vill inte ha världens bästa jonk?