08 juni, 2007

Soliga dagar

Alla dagar består nu av ångest, skratt, mys, födelsedagsfirande, tävlande om vem som har bäst balans, parkdrickande, bastuvärme och igår var jag på intervju. Det gick båda bra och dåligt. den ena tjänsten var jag alldeles för "grön" för men jag slussades vidare till den andra tjänsten och ska på intervju på tisdag igen. Denna gången med SJÄLVA ORIFLAME vilket betyder att jag nått steg 2 i 4-stegsprocessen. Känns som en evighet och massa hinder för att komma i närheten av det här jobbet och det värsta är att jag VERKLIGEN vill ha det! Företaget och kulturen verkar perfekt, timingen är perfekt och jag skulle till och med kunna bo hemma första månaderna eftersom jobbet ligger i Malmö fram till 1 oktober! Men ska inte hoppas på något. Ska fortsätta njuta av de absolut bästa sista studentdagarna man kan tänka sig med de absolut bästa människorna!

Ses ikväll!

5 kommentarer:

Annci sa...

Kan ju bara önska dig ett stort LYCKA TILL! Vi håller tummarna så att blodflödet nästan har avtagit. Kan vara kul att ha någon i Stockholm att våldgästa. Och givetvis får du bo hos föräldrarna, de första månaderna, om du får jobbet. Vet du att Oriflame bara ligger fem minuters bilväg hemifrån oss?

Anonym sa...

Steg två, wohoo! Ses ikvällen!

majsan sa...

det är så himla spännande ju!

Anonym sa...

vi får njuta så gott det går av dagarna som är kvar.

Hoppas intervjun går bra!

ikväll är det fest!!

Anonym sa...

Ohh jag hoppas verkligen att du får jobbet... det är du värd. Ska varkligen hålla tummarna för dig :)