28 juni, 2007

Jag börjar fatta...

...eller åtminstone gör min mage det. Bubblar och låter och jävlas. Hela dagen har tankar som: jag får INTE bli påkörd nu, fan om han rånar mig nu, INTE bli magsjuk, passerat min hjärna och efter tidig födelsedagsmiddag med generösa resebidrag känns allting nu väldigt verkligt. PÅ SÖNDAG ÅKER JAG TILL MALAYSIA. Väder: 32 grader med växlande molnighet, tidskillnad: + 6 timmar, Valuta: 100 SEK = 47.77 MYR. Japp, jag vet allt jag behöver veta. Har dock fortfarande inte packat färdigt. Ska ju leva normalt i london i två dagar först, och i Malaysia ska jag leva bohem. Va fan ska man ha med sig???

Det enda jag är säker på att jag behöver är mina åksjuke-tuggummin och bästa frågesportboken från Ida.

Resten kan man väl köpa där?

Hejdå Sverige! Hej Paradiset!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gums!
Absolut, klart vi måste ses!
jag bokar in dig i augusti då:)
ha det nu så underbart i Malaysia!(spotta inte på gatan, det kan du få böta för)

SkäggMike sa...

Har du bara tillräckligt med pengar kan du köpa vad som helst där: mat, filmer, badtofflor, en ny lever, sololja.

It'll be fine! ;)

Anonym sa...

fy vad avundsjuk jag är!
Ha det så bra! Drick lite drinkar för mig.
Kram

Anonym sa...

Grattis in foreshot! Det blev ingen bro i födelsepresent i år... men hoppas du är nöjd ändå. ha så himla skoj i utlandet!=) Kram /tina

Anonym sa...

Hej! Jag satt och rensade bland gamla skoluppgifter och hittade en intervju som jag gjorde med dig typ första veckan i skolan. Så här har jag skrivit: "Vad Johanna kommer att arbeta med i framtiden är hon osäker på. - Min värsta skräck är att jag inte alls kommer att jobba med det här, utan att man fastnar i ett lärarvikariat eller liknande, säger hon." Hihi, tur att det inte blev så :)