14 juni, 2007

Trääligt

som Joel skulle säga. Fy fan för att flyttpacka. Har tagit isär hylla, plockat bort matta, tömt badrumsskåp köpt nya soppåsar och tiggt silkespapper på Village. Just nu är det köksprylar som står på tapeten som jag inte har och jag blir helt svartflottig av allt tidningspapper. Är i stort behöv av ett gängfik i eftermiddag!

Min frisör som klipper luggen gratis har flyttat till Manchester! Snopet. Och ohövligt! Kvar var bara nån Bea som INTE klipper min lugg gratis så att jag kan se något på intervjun.

Hur som helst, trääligt som fan!

3 kommentarer:

Annci sa...

På tal om flyttning, packning osv. Hur är det med städningen? Har du skrapat bort äggen från fönstren?

majsan sa...

tjejen!! Tebax i etuna as I write. Ses deffo hos åsa imorgon. Kram kram!!

Pytti sa...

ååh vad kul du ska komma majsan! :) :) hihi. å du med jonk så klart!