27 juni, 2007

Men oj Midsommar då!

Glömde ju skriva om midsommar! Som var heeeelt jävla fantastiskt!
Aaaah...
Hur kan det finnas så många härliga människor och varför får jag umgås med dem?

Med mig hem tog jag 13 myggbett, inte min mobiltelefon och den underbara synen av familjerna från bullerbyn som helt traditionsenligt hässjade hö med picnick, liar och hucklen och allt.

Kan inte tacka Erik nog för den bästa helgen hittills!
Go mat, underbart sällskap, jättevått regn och jättejättemycket sprit.

Love U all!

Frebr har alla bilder så ge honom ett tjat!

5 kommentarer:

SkäggMike sa...

Fick du bara 13 myggbett? Lyllos dig! Själv har jag varit på väg att klia av mig benen ett par gånger...

Anonym sa...

Har du fått din mobiltelefon nu då? Ha det SUPERDUPERBRA i Malaysia!!

Anonym sa...

Ha det så mysigt i Malaysia!!

majsan sa...

Malaysia är varmt
Jonk förtjänar semester
Drick en drink åt mig

(Semester-haiku från maja)

everiikka i USA sa...

Ha en ritkigt nice semester! Lägger ett litet inlägg i debatten: Jag klarade mig undan med endast två icke-kliande myggbett :D