11 juni, 2007

Packa och såna saker

Fy faaaen var mycket skit jag har under allt damm i mitt plötsligt väldigt rymliga studentrum. Jag har packat 6 lådor och rummet ser ut precis som förut. Vart kommer alla grejer ifrån??? Det hjälper inte heller att det är 40 grader varmt inomhus och att jag halkar runt i min egen svett. Mitt anletes svett?


Annars ska jag på andra intervjun på Oriflame imorgon. Ber alla som har tid att hålla en tumme eller två eftersom jag är RIKTIGT nervös och ja, jag kommer att bli besviken som fan om det går dåligt. Det är så mycket med det här jobbet som är så bra:)


Såg Änglagård med Ida igår när vi väntade på att regnet skulle komma. (Det gjorde aldrig det. Det åskknallade 2 ggr och luktade regn men inte en droppe vatten) Änglagård är sommar och Viveca Seldahl och barndom och Helena Bergström som snorgråter. Jag älskar det!

Dagens snacks är soltorkade tomater som inte ligger i olja.

3 kommentarer:

majsan sa...

Wohooo!! Jag håller alla tummar, å mammas å pappas tummar, å syrrans för dig!

Anonym sa...

Hm,hm kommer lastbilen att räcka till??? undrar föräldrarna.
Tänk om du får jobbet i Sth. Det innebär att först kör vi ner alla dina grejor till Skåne, sedan måste vi köra upp dem igen till Sth. Pust, stön. Hoppas att bror och pojkvän då kan hjälpa till.

Anonym sa...

Men å andra sidan, det är det värt, om du får jobbet.