20 juni, 2007

Himma igen

Har snart varit "hemma" i nästan ett dygn. Det känns helt ok hittills. Har hunnit träffa Broren, Chantana och Melle för en liten update om deras Thailandresa och några parti fyra-i-rad.
Jag älskar de gula ch röda "pengarna" som man kan stapla på varandra och av alla spel Melker vill spela är detta mitt favo.

Resten av dagen hade jag tänkt hinna packa upp och såna saker men istället har jag hängt i telefonen och jagat/bekräftat referenser (tack Leif på Posten), rett ut en del missförstånd, fått ett förvirrande besked om måndagens intervju och uppgett mitt personnummer. Hann inte ens få tag i SIF för att snacka löneanspråk.

har precis hunnit tvätta och stryka det som ska med till midsommar och i morrn bär det av mot Göteborg och Strömstad. Ser framemot en helg med vänner var sig det regnar eller inte och längtar efter att träffa Frebr. Känns som jättelängesen. Är toksjuk fortfarande bara, vilket blir jobbigt för alla andra när vi ska sova. Alla får dricka riktigt mycket så att de inte störs av mina snörvlingar.

Har också satt ihop ett ganska ambitiöst sångprogram och förväntar mig mycket stöd. Särskilt av Pontus;)

I skåne är det förresten sommar och jag åt min första frukost utomhus! Härligt!

Men saknar alla däruppe redan. Är sjukt nyfiken för hur det går för dig Ica! Lika lost som jag var?

- vilket håll ska du svänga nu?
- eh...höger..?
- nej.
- ok, vänster.
- Nej. Det var en kuggis. Här vänder du om och kör tilbaka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Malmölunch! Jag tar snabbtåg! :)

Ica sa...

Hahaha!! Precis så är det! Jäkla kuggisar hela tiden. Men nu hittar jag nog (tror jag) även om jag idag bränt rakt förbi två vändställen och sedan vart nära frontalkrockar, men va fasen.

Hoppas du har det bra i skåne.

Ica sa...

...eller ännu värre.
-Nu ska jag höger va?
-Nej
-Okej, vänster.
- Nej.
-Vart i hela friden ska jag då?
- Testa med rakt fram och se hur det går.