05 oktober, 2005

Blääääää

...så kan man beskriva mitt humör idag. Somnade sent efter en filmkväll med för mycket socker. Blev väckt fem i sju imorse av en vän som tyckte att det var en alldeles utmärkt tid att ringa och prata lite. Sov sedan alldeles för länge 8drömde ju så fint) och kom inte till skolan förrän vid tolv. En bra sak var att jag hann äta god lunch hemma innan. Pastasallad med kräftstjärtar!! Mums!

I skolan var jag en Zombie när vi lyssnade på kursvalsinformation (långt ord) inför nästa termin. Allt var ointressant så Mike satt och dissade alla lärare medan jag ritade olika sorters mat. Jag ritade marängsviss och en öl till Mike. Då blev han glad. Marängsviss var svårt. Mike blev sur när jag ritade popcorn för det tycker han är äckligt, men jag sa att det kanske fanns någon annan som ville ha.
Vid ett tillfälle kollade vi på en bladlus som hade följt med Mike in från Lagerberg. Den promenerade lite baktung på ryggstödet en stund, innan den hoppade ner och begick självmord. Den var ljusgrön.

Men som sagt, alla kurser var ointressanta och jag har börjat kolla lite pånätet vad jag kan göra efter detta. Hittade nåt kul (och dyrt) om reseskribentkurser! Det hade ju varit drömmen!! Ska kolla upp det närmare. Letar lite smått eftr praktik oxå. Det räcker med ålderdomshemssommrar nu. Usch vet inte vad jag håller på med:(

Pluggade lite med Johan sen och nu har jag vart på basket. Jag var klumpig som en smörbult men det var kul ändå för idag var vi fler!

Så det var lite kul efter en dag av blääääää...
vad ska jag skylla allt bläää på? Det kan inte vara hösten för den är fortfarande vacker som en vårdag...:)

imorron kankse....?

Inga kommentarer: