23 oktober, 2005

"Nu är jag värsta Jesus"

...var en av de konstiga saker som sades ikväll. Jag, Anna, Annika och Nellan var på middag hos Therese. Det var en tjejmiddag märkte vi när alla hade kommit, så vi försökte komma på tjejiga saker att prata om. Det var lite svårt. Vi sa dildo ett par gånger, sen gav vi upp. Vi skrattade istället och åt oss proppmätta. Therese hade gjort värsta goda pajerna och min mage blev jättetjock!

Efter maten tittade vi på parlamentet och konstaterade att Johan Walhström är tråkig, att rött lag borde ha vunnit och att Henrik Hjelt hade konstiga öron. Plötsligt såg vi att det snöade ute!!! Första snön! Det var jättefint! Men kallt och vått att gå hem i.

Jag har tittat på Pretty Woman och nu lyssnar jag på ghosts av Sofia talvik. Jättevacker röst och söt låt!

Klas kom
och hälsade på
Så här
gott var det!
Annika åt med
sked istället
Therese
tycker
att jag
är jobbig
Anna sa
konstiga
saker.
Då dog vi
av skratt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå, Johan Wahlström heter han ju! Inte Wahlberg! :) Stooor skillnad!

Johan F. Wahlberg sa...

Ja, jag råkar faktiskt vara kul - på riktigt.

Johanna sa...

förlåt johan! fan vilken miss. Får jag komma på din fest ändå??

Anonym sa...

Great work!
[url=http://xnnpswte.com/ktyo/evqp.html]My homepage[/url] | [url=http://orqtnuae.com/slfp/coez.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Thank you!
My homepage | Please visit