17 oktober, 2005

Kvällning

Ikväll har jag haft roligt!

Det var jobbigt att gå dit utan mer mat i magen än en nerstressad salamismörgås, och jag tror alltid att jag inte ska orka eller våga. Men så är det ju så jättekul! Det är teaterföreningen jag pratar om! Idag hade vi vårt första årsmöte där initiativtagaren Markus (som är grym på munspel och trolleri) valdes till ordförande ocn namnet TEKLA antogs (Teaterföreningen för Eskilstunas Kursläsande Amatörer, eller nåt. Minns inte riktigt p.g.a matbrist.)
Vi gjorde improvisationer och lekar och skrattade och hade det muntert. Hur trött jag än är så går jag därifrån alldeles jublande, sprudlande glad! Idag fick jag vara lesbisk och stöta på Ålen (fadderåsa) som hade dödat min hamster när jag var utomlands, fast det visste jag inte om. Låter det knasigt? Det är knasigt och roligt.

Något annat som är knasigt är saker man gör på fest. Jag gjorde en alldeles förfärlig, omogen och onödig sak i lördags natt på väg in till stan. Usch vad jag skäms! Det finns bildbevis och jag funderar på om jag ska våga visa det...mamma kommer att bli jättearg...

Jag skyller allt på dåligt inflytande från vissa personer.


Ingen
kommentar

2 kommentarer:

Ica sa...

men johanna då. fy på sig! så får mna inte göra. tur att du inte halkade av ;)

Pytti sa...

Skäms på dej!!! din buse, men kram ändå..