02 oktober, 2005

Hur kommer man in?

Igår hade jag nog den knasigaste utekvällen någonsin! Nåja, själva utekvällen var helt normal egentligen, med skitbra förfest hos Mike i lagersberg (som fjortisar tog vi, 30 pers, bussen in till stan sen) och varmt men roligt på Liquid med mycket öl och snus. Efterfesten däremot blev något speciell. Som vanligt köpte vi kebab på phoenix som vi tog med oss hem till oss. Väl hemma visar det sig att ytterdörren är låst. inte så konstigt kanske, men hos oss är ytterdören låst två gånger om året. Vid jul och sommar när alla åker hem. Jag tar i alla fram nyckel och låser upp. Inte. För nyckeln fastnar i låset och när Jonas kommer för att låsa upp inifrån visar det sig att det också är omöjligt! Ingen kommer in och ingen kommer ut!! vad göra? Jo vi tio hungriga stackare får helt enkelt alla hoppa in genom köksfönstret! jättekul var det! Nellans pojkvän Anders var först och hjälpte sen oss andra upp i bästa "fångarna på fortet-stil"! (han är från dalarna också!). Sen fick jag ringa Securitas som stannade till halv fem på morgonen. Då var det lagom roligt när jag ville sova och alla hade gått hem. Är dessutom lite orolig för räkningen...

Men det var i alla fall en intressant kväll! Tack Mike och Jonas för en superföfest!! Kan det bli roligare än helium på tub??

Sitter i skolan nu. Skulle skriva ut min trycksak inför responsen imorgon men passande nog så funkar inte skrivaren. Aaargh!
Så då skriver jag lite här istället. kan tydligen unte ändra teckensnitt och färg på en mac...dumt!

Parlamentet ikväll!
Bilder från kvällen kommer!

Inga kommentarer: