17 oktober, 2005

Frusen

Fyyy vad kallt det har blivit! Inomhus! Utanför lyser solen lika vackert som vanligt men på Nygatan 23 råder istid. Och jag kan aldrig komma ihåg vilket håll man skruvar åt för att sätta på elementen...det är olika på elementen också. Tänder värmeljus hela tiden för att inte frysa ihjäl.

Idag efter lunch, som vi åt efter att ha gjort ingenting på lektionen som vanligt (uttråkad) tog Annapanna och jag en prommis i den fina hösten. Många träd står redan kala men i Rothoffsparken var det vackert och vi hittade en gunga! Jag älskar att gunga men både Anna och jag har nog för stora rumpor så det blev lite antsträngt.

Måndag är stora mötesdagen för mig. Först Kåranen och sen teater. Kommer att hungra ihjäl. Ska nog gå och köpa grejer till Pastasallad.

Lyssnar på David Gray och Colin Hay. Det rimmar. Undrar om det betyder något?

1 kommentar:

Pytti sa...

Det betyder att dom är bra, åtminstone david gray, men hay måste också var okej. he he hej