14 oktober, 2005

Inget riktigt grepp

Nej! höger, höger! aj som fan, släpp! Nej HÅLL!! Jag får inget grepp här!

Så lät det lite idag när vi hjälpte Therese att flytta. Hon har köpt en jättemysig lägenhet vid järntorget och idag var stora flyttdagen. Halv fyra cyklade jag, Micke, Nellan och Erik genom hösteskilstuna ut till Årby för att packa. Theres är visserligen den mest organiserade människa jag känner, men en del diskussioner om hur man smidigast får in en stor soffa i en liten hiss uppstod ändå.
Men det hela gick ändå otroligt fort! Inom två timmar var vi färdigflyttade och satt på Thereses golv och åt pizza med levande ljus. (varsegod för felsyftningen klassisar!) Jättemysigt!! Pizza, vänner och vänner på tv, kan det bli bättre? Sen kollade vi lite på idol, skrattade, såg hey baberiba, skrattade, men inte åt hey baberiba...Skrattade lite och för en stund sen kom jag hem. En helt perfekt fredag! Ja just det, jag har varit i skolan idag också , men jag har inte så mycket att säga om det. Jag ritade fyra streck på ett papper.

Inga kommentarer: