27 oktober, 2005

Nästan helg

Idag är det torsdag, nästan fredag, och jag har redovisat i grafisk form. Kursen är slut!!! Jag och Nellan mötte vår lärare från avhoppade skisskursen. Vi tutade på honom från Nellans åksjukebil och han såg jätteförvirrad ut. Vi kanske borde ha nämnt att vi har hoppat av...

Carra har kommit idag!! Vi kom just tillbaka från en öl på Perrôngen och nu ska vi sova. Eller ja, jag vet inte om jag kommer att sova. Sov fyra timmar inatt.
Det började till och med en bra film om Jack the Ripper vid två-snåret så alldeles uttråkad var jag inte. Men fyra timmar känns idag som väldigt lite sömn...

Imorgon är jag ledig, Ida har lektion och Carra ska på föreläsningar i Hufvudstaden. Min dag kommer att bestå av minst ett läkarbesök, ett bolagetbesök, ett stycke hämtande av nyckel på Graflunds, en bit fika, några maskiner tvätt, en middag och x antal glas vin. Vet inte hur jag ska orka...

På lördag planerar vi att bada i äventyrsbad! Tjooo va kul med vågor!
Lite trött ändå...gonatt.

Har förresten skrattat mycket idag. Blev alldeles svettig. Skratt är ett ansträngande livsmedel. Men helt ovärderligt.

3 kommentarer:

Pytti sa...

haha, stackars janne brandt!

Johanna sa...

nä det var fredrik....:)

Johan F. Wahlberg sa...

25 cl roligt.