09 oktober, 2005

sushi, tjurar och ptrooooo....

Oj oj oj vilken fest! kvällen började med jättebra för/inflyttningsfest hos Benn och Maja, som förresten har världens snyggaste lägenhet!! De hade gjort sushi som snacka! vilken lyx! Större delen av festen gick åt till att skratta och fotografera. Det är inte klokt vad kul jag kan ha med min kamera. Vi körde nån sorts häst-tema där alla "ptroooade" med läpparna och på så sätt ser sjukt fula ut! (tack bankis för idéen)Bilder kommer!

Sen gick vi till kåren där det var cowboy-tema. Jag red på mekanisk tjur för första gången i mitt liv! Första gången med Marcus, sen en gång själv och sista gången med Lisa. jag sög alla tre gångerna. Första gången ramlade jag av efter tre sekunder...medan Marcus lugnt satt kvar hur länge som helst.

Kåren var dansig och rolig. Ölen kostade 13 spänn! konstigt att det inte blev en blötare kväll än vad det blev. När det var slut gick jag, Nellan, Marcus och Jonas hem till oss och åt och stökade ner köket ordentligt. Vi drack 1000 liter vatten och lyssnade på dålig musik och spillde i Jonas soffa och på Jonas.

Kom i säng vid sju-rycket. Är lite trött faktiskt.

Inga kommentarer: