16 oktober, 2005

Vilket liv, vilket land, vilken fest!

Igår hade Nellan födelsedagsfest och det var LAJBANS! Jag, Anna och Annika kom dit vid sjutiden och högg direkt in på snacksen. Nellan fick en massa roliga presenter som alla kunde leka med, däribland en stor rosa dildo som alla satte mot nästippen. Det kittlades!

Vi drack och åt och skrattade och hade skoj och glömde nästan bort att gå ut! Men till slut gav sig några iväg och jag, Annika och Marcus tog oss til Liquid där vi betalade 100 riksdaler för att gå in 50 minuter. Jag tror det var roligt.

I morse vaknade jag med blod på näsan. Skumt.
Jag är trött, har minnesluckor och en förbannad huvudvärk. Men det är det värt!
Tack Snellan!

Bilder från festen ovan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Your blog looks really grea, I will be coming back to see your new stuff!

I have a blood pressure related site. You or a friend may find these Natural Health Remedy items of benefit.

I hope you can come over