18 december, 2005

Fjärde advent

Ja, jag är sämst på att uppdatera, förlåt!! Ska skärpa mig! Det kan bli ett av mina tusen nyårslöften.

Det är julafton på lördag och jag åker hem på tisdag. Igår var det lördag och den alltid lika uppskatade Bartömningen på kåren! Förfest hos tjejerna på femman med massor av vin och brända popcorn, obscen fotografering och religionsdiskussioner. Mycket trevligt! Vid tio-tiden bar det av till kåren i snön. Det var nåt band som spelade som jag varken såg eller hörde och jag fick en White russian med bara mjölk. Fick hälla i lite kahlua i efterhand. Jag saknar våra proffs i kobaren! Där kunde man vara säker på att få en smaskig vitryss!

Kåren var i alla fall lajbans och glad som vanligt! Vaknade med lite ont i håret, men efter en fjärdedels pizza, coca cola och promenad i snön mår jag som en prins!(mår prinsar bättre än prinsessor?)

Ikväll blir det film med Ida, pontus, Fredde, Therese E och kanske några till. Kommer somna...

1 kommentar:

Johan F. Wahlberg sa...

Braxar i mina braxer! Jag har ont i västen!