28 december, 2005

kanske vääärldens mesta snö!

Jag har precis varit både manlig och hjälpsam och skottat vår uppfart med mamsen. Det var sjuuukt jobbigt! Vilket fick mig att inse att detta nog var första gången i livet som jag skottade snö! Helt galet. Men vi kommer nog behöva göra det om en timme igen för det vill visst aldrig sluta snöa! Börjar bli lite orolig för min flygresa imorrn. Orkar inte med en massa förseningar! Måste ju hem och vorbereiten för superroliga nyårsfesten!

Snart kommer våra husköpare och hälsar på. De ska visa sina föräldrar huset och åka lite pulka på vår kulle här bakom. Skurup har till och med haft en skidklubb en gång i tiden. Tokigt! Skidbacke med lift och allt!

When in Europe - don't miss skurup ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Johanna !

Ta det lugnt i skottningen fast
det råder full snökaoos !!

Kramar från Pappan

Johanna sa...

tack pappa! Jag sparar lite till dig!

SkäggMike sa...

Hihi, va söta ni är. :D