20 december, 2005

"Grattis Johanna"

Jaha, så har det spritt sig även till skurup och jag blir gratulerad från höger och vänster. Nog nu, jag tror!

Om en timme går jag till tågstationen för att åka hem. Hade tidernas tråkigaste halva föreläsning idag. Innan rasten var det helt okej att lyssna på Klas, översättare sedan 28 år, men därefter trodde jag att jag skulle smälla av! Men nu är det i alla fall över!

Efter föreläsningen som förresten hade en ganska tunn skara besökare (dåligt klassen!) mailade jag äntligen iväg min språkuppgift till Björn. Därefter spenderade jag, Anna, Annika och Mike en del tid på att bära alla bord och stolar från kåren till deras lägenhet. TUNGT! När vi lite skämtsamt bad gästerna om hjälp blev svaret: Men vi har ju betalat för att ni ska göra det! En fråga från mig: Har jag oxå betalat för att JAG ska göra det? hmm...Men strunt i det, för roligt kommer det att bli. Vi gick och köpte 8 flaskor skumpa också!

Om 7 timmar är jag hemma. Jag är helt slut! Kommer att sova som en sten på tåget. Nu ska jag packa ner datorn.

Hejdå Eskilstuna.

1 kommentar:

Johan F. Wahlberg sa...

Heidå. Brax.